paykom

Dadi Siji ( Demy + Suliana) Hiburan Banyuwangian




iseng - iseng ngeblog sambil mencari jati diri + nafkah hidup..hehehe

monggo yang mau slow dengerin lagu banyuwangi selain jadi sponsor paytren juga berbagi ilmu dan hiburan yah....

Lagu " dadi siji "  penyanyi Demy dan Suliana

mengisahkan dua sejoli saling mencintai tidak ada yang memisahkan ataupun menghalang-halangi cinta kasih mereka berdua pada intinya mereka menyatu menjadi satu meskipun berbeda suku ataupun budaya...

isi lagunya sebagai berikut " Dadi Siji "
Cipt. Dhani Gumintang


Sunlan riko duwe demen
Sun lan riko duwe kangen
Sun lan riko duwe impi
Mergo sun lan riko siji

Sun lan riko duwe roso
Sun lan riko nono bedo
Sun lan riki duwe ati
Mergo sun lan riko siji

Nono hang iso menggak
Karep isun lan riko
Nono hang biso
Ngalang – ngalalangi
Nono hang biso ngendeg
Ati nisu lan riko
Nono hang ngadang – ngadangi

Masio akeh gudo
Yo sing kiro biso
Misahaken isun lan riko
Abot – abote ati
Masio ono hang ngalangi
Riko lan isun tetp dadi siji

Makna Lagu

Aku dan kamu punya cinta
Aku dan kamu punya rindu
Aku dan kamu punya impian
Karena aku dan kamu satu

Aku dan kamu punya Perasaan
Aku dan kamu sama
Aku dan kamu punya hati
Karena aku dan kamu satu

Tak ada yang bisa mencegah keinginan kita tak ada yang bisa menghalangi
Tak ada yang bisa menghentikan cinta kita berdua  tidak ada yang bisa mengahalangi

Meskipun banyak godaan tapi takkan bisa memisahkan kita
Meskipun dengan berat hati karna ada yang menghalangi

Aku dan kamu tetap bersatu
Dadi Siji ( Demy + Suliana) Hiburan Banyuwangian Dadi Siji ( Demy + Suliana) Hiburan Banyuwangian Reviewed by Agus Payt on Rating: 5
Post Views:

Tidak ada komentar:

dari hati ke- hati untuk hidup ini lebih baik